Sunday, March 9, 2014

Haşhaşlı Çörek


Haşhaş sevenler için harika bir tarifim var. Bayıla bayıla yapar yerim. Ancak haşhaş herkesin damak zevkine uymaz.

Bu tarif haşhaş sevenlere geliyor.


hashasli corek 1


Tarifte rulolar ucuca ekleniyor ve sonunda tepsiyi kaplayan bir çörek elde ediyorsunuz. Ancak ben minik bezelerden rulolar yapıyor onları da ucuca eklemeyerek tek kişilik çörekler yaparak uyguluyorum bu tarifi.


hashasli corek 2



hashasli corek 3


Güzel gözükmüyor mu şimdi bu Allah için?

Zorla iltifat edeceksiniz, zorla!!

:)))

Notlar:

1- Şuraya tarifi yazmayayım fotoğrafını koyayım, dedim tembellikten ama o kadar sorun çıkardı ki (sadece tarif fotoğrafı) tembelliğime lanet ettim.

2- Yan koydum çünkü uzunlamasına fotoğraf pek sevmiyorum (Burada bencilliğime kahkaha attım)

3- Tarif sayfasındaki 59 sayısı için bir fikri olan var mı?

No comments:

Post a Comment