Saturday, May 10, 2014

TUNUS İŞİ PETEK ÖRGÜ




tunus isi petek orgu 1
Kıymetli İzleyenlerim,Sayfamı Ziyaret Eden Değerli Takipçilerim!!!


Blogumda yayınladığım Tunus İşi Lastik Yapımı gerçekten çok fazla tıklanıyor ve bu konuda çok soru alıyorum...Açıklayıcı bilgi vermeye çalışıyorum umarım yardımcı olabiliyorumdur...


Şimdi ise; Tunus İşi Petek Örgü modelini resimlerle açıklamak istiyorum...


tunus isi petek orgu 2


 İstediğiniz sayıda zincir çekip ilmek topluyoruz...


Ve ilmekleri 1 ters 1 düz alarak  sola doğru gidiyoruz...


İpi öne doğru getirdiğimizde ters ilmek,normal aldığımızda düz ilmek oluyor...


tunus isi petek orgu 3


 Soldan sağa doğru gelirken ilmekleri kapatıyoruz...



tunus isi petek orgu 4


 Ters yaparken ipi öne getirip ipi içinden geçiriyoruz...


tunus isi petek orgu 5


 Lastik örgü ile karıştırmayalım...


Lastik örgüde 2. sırada tersin üstü düz,düzün üstü ters alınıyor, petek örgüde ise tersler ters,düzler düz olarak devam ediliyor ve örgü bitene kadar böyle...


tunus isi petek orgu 6


Umarım anlatabilmişimdir...Yapacak olan arkadaşlara özellikle bunu rica eden Özleme kolay gelsin diyorum...


3 comments:

  1. Resmen kendi emeğinimizmiş gibi alıp yayınlamışsınız yazık size...hakkımı helal etmiyorum...

    ReplyDelete
  2. Hursızsınız benim emeğimi çaldınız...

    ReplyDelete
  3. Resmen kendi emeğinimizmiş gibi alıp yayınlamışsınız yazık size...hakkımı helal etmiyorum...

    ReplyDelete