Tuesday, November 5, 2013

BUTİK PASTACILIK ÖYKÜLERİMİZ 1- BÜŞRA FİKİRLİ



Bu da Benim Hikayem :)



butik pastacilik oykulerimiz 1 busra fikirli 1






 Şu an 21 yaşındayım ve bundan 5 sene önce hayatıma biri girdi. Kendisi yemek meraklısı bir çocuktu ve ben o çocuğa aşık oldum. Elimden hic bir iş geldiğini düşünmezken kendimi mutfakta buldum. Gastronomi okuyan erkek arkadaşım, ona hoşlanmamın yanı sıra beni onun ilgi alanina da aşık etti.






butik pastacilik oykulerimiz 1 busra fikirli 2










 Kendimi üniversitede aşçılık bölümü seçmiş buldum. Ve pastacılık denen bir gerçekle tanıştım. Artık bir şeyler yapabiliyordum ,çevremdeki herkes beni tanıyamıyordu. Televizyondan, seminerlerden ,dergilerden butik pastaciliği kesfettim ve kendimi buldum. Rüyamda bile krema yapıyordum :). Yaptıklarımı gören insanlar bana sipariş üzerine pasta yapmamı söylüyorlardı. Bende bir cesaretle evimizin mutfağında pastalarımı icra etmeye başladım :) Özellikle babam beni cok destekledi cünkü babamda bir sanatkar :) Bana ettiği yardımlarla birlikte bir ekip olduk. Artik pasta satışı yapıyorum ve babamın yardım dokunuşlarıyla herşey mükemmelleşiyor :) 






butik pastacilik oykulerimiz 1 busra fikirli 3






  Hayatımda yapmak istediğim şeyi buldum ve herşey böyle daha da güzelleşti. İlerleyen zamanlarımda yurtdışında eğitim almak istiyorum tabi önce ingilizcemi geliştirmem lazım. Belki sonra o eğitimi veren ben olabilirim. :) Ayrıca facebooktaki Pastaci grubu cok yardımcı oldu buradaki paylaşımlar eğitici ve insanların bu denli paylaşımcı olması beni çok mutlu ediyor. Bu benim hikayem umarım beğenmişsinizdir :)






butik pastacilik oykulerimiz 1 busra fikirli 4













Saygılarımla


Büşra Fikirli :))




facebook


blog















No comments:

Post a Comment