Thursday, November 21, 2013

www oyalarim

Merhaba degerli site takipçilerimiz. Yogun istek aldigimiz icin sizlere bugün www oyalarim makalesini yayinlamaya karar verdik.


www oyalarim 1



www oyalarim 2



www oyalarim 3



www oyalarim 4



www oyalarim 5



www oyalarim 6



www oyalarim 7



www oyalarim 8



www oyalarim 9



www oyalarim 10



www oyalarim 11



www oyalarim 12



www oyalarim 13



www oyalarim 14



www oyalarim 15



www oyalarim 16



www oyalarim 17



www oyalarim 18



www oyalarim 19



www oyalarim 20



www oyalarim 21



www oyalarim 22



www oyalarim 23



www oyalarim 24



www oyalarim 25



www oyalarim 26



www oyalarim 27



www oyalarim 28



www oyalarim 29



www oyalarim 30



www oyalarim 31
slm arkadaşlar aslında bu lifi sizlere bi kac ay sonra yayınlıcaktım cünkü emekbahcemiz forumunda vede yönetimindeyim  kararımız bu acıklamaları  etkinlik yaptığımız modelleri bikac ay sonra  bloglarımızda paylaşmak bende bunu katre-i sevgi adında cok sevdiğim bi arkadaşımın bloğunda izin alarak istedim örmeyi vede arkadaşlarda ister diye düşündüm ve gayet güzel bişekilde arkadaşımı üzmeden helallik isteyerek  ördüm emekbahcemizdede etkinlik actım şuanda ordada örülüyor ama benim cok sevdiğim can saydığım ve asla hakkında kötü düşünemeyeceğim bacım diyerek hitap ettiğim bi arkadaş bana sormadan bunu ördü vede başka bi forumda etkinlik olarak actı buna ben cok üzüldüm gercekten bunu bana yapmayacak olan bi kişi diye biliyordum bir kac kişiye kızıp beni bu kadar üzmemeliydi

kızlar birde nolur beni yalnış anlamayın benim kendisinde tek istediğim bana gelip söyleseydi etkinlik yapcam şurda deseydi  kendi elimle acıklamayı gönderirdim tek kızdıığım vede üzüldüğüm bu oldu beni tanıyanlar bilir ben hep doğru dürüst biriyim kimsenin blogunda gördüğüm şeyi mutlaka izin alıp yaparım bu benim için  böyledir  nedenmi emek vermiştir acıklama hazırlamıştır zamanını harcamıştır  kimsenin hakkını yemem yedirmemde


Bu yazi hakkinda daha cok yazi inceleyebileceginiz onerecegimiz bir web sayfasi : en yeni oyalarım

No comments:

Post a Comment