Saturday, December 7, 2013

Sokak Kedisi Bob



sokak kedisi bob 1


Sonunda Sokak Kedisi Bob'u okuyabildim. Kedi benim en sevdiğim arkadaştır. Bunu Karamel'den anlamak mümkün zaten.

Daha önce Kütüphane Kedisi Dewey'i okumuş ve sonralarına doğru çok etkilenmiştim. Tekrar bu tarzda bir kitap okumak isteyip istemediğime zor karar versem de sonunda aldım kitabı.

Çoook bayıldığım bir kitap olmadı. Kolay okunur ve kalbe dokunur bir hikaye.

Benzer duyguları Karamel sayesinde ben de yaşadığım için bana yabancı gelmedi. Hayır ben bir madde bağımlısı değildim. Ama kedilerin yalnızlığı alma konusunda büyük bir uzmanlığı var.

Bu 3 kedi arasında 3 ortak yön var. Üçü de sokak kedisi ve üçü de sarman :) Bu yüzden kitabı okurken Karamel'in yanımda olması sanki kitaptan çıkmış hissi verdi bana.

Kedi seviyorsanız, gerçek hikayeler seviyorsanız alın okuyun derim ben.


No comments:

Post a Comment