Monday, April 21, 2014

ÇİLEKLİ KİTKATLI DOĞUM GÜNÜ PASTASI









Benim gibi düşünen kaç kişi kaldık bilmiyorum ama her şeyde bir emeğim olsun isterim, benim elim değsin,doğum günümü kutlanacak ben yapsam ya pastayı,hediyemi aldım çok nadir dir aldığım pakette vermem illa ki benim dokunuşum olacak,benden bir parça olursa sanki daha değerli oluyor en azından ben kendimi çok daha mutlu hissediyorum.

Cumartesi akşamı benim canım arkadaşımın doğum gününü kutladık ve ben pastayı dar vakitte hızlı bir şekilde hazırladım,pastayı gördüğü anda ki mutluluğu her şeyden kıymetli idi benim için.

Canım dostum 20 li yaşların başında tanıştık seninle, hep iyi ki tanımışım dedim, sen hep en kıymetli oldun iyi ki varsın, yeni yaşında niyet ettiğin her şey seninle olsun.Seni çoook seviyorum.









Malzemeler


  • 1 paket hazır kakaolu pastaban

  • 1 litre sütten 1 su  bardağı  eksik süt

  • 1 su bardağından 1 parmak eksik  un

  • 1,5 su bardağı toz şeker

  • 2 yemek kaşığı nişasta 

  • 1 paket vanilin

  • 1 paket damla çikolata 

  • çilek

  • kitkat çikolata (28 adet kullandım)

  • 1 su bardağı granül kahve











yapılışı



  • Kelepçeli kalıbın içine pastabanın ilk katı konup kahve ile ıslatılır.

  • Tencere içinde süt,şeker,un,nişasta eklenip karıştırarak  pişirilir, kaynamaya başlayınca vanilin eklenerek altı kapatılır.

  • Mikser ile 5 dakika çırpılır.

  • Soğuyan muhallebinin bir kısmı  pastabanın üzerine yayılıp, damla çikolata ve doğranan çilekler dizilip üzerine tekrar muhallebi yayılır.

  • Diğer pastabanda kahve ile ıslatılıp muhallebenin üzerine kapatılır.

  • Kalan muhallebi ile pastanın üzeri ve yanları sıvanarak çikolatalar çevresine dizilir.

  • Kurdela  ile bağlanır.

  • Üzerine bolca damla çikolata yayılıp çilekler ile süslenir.

  • 1 gece yada en az 3-4 saat  buzdolabında dinlendirilip  servis edilir.





























Mutluluklar için bahaneleriniz olsun.













No comments:

Post a Comment