Friday, April 18, 2014

PAZI SAPI KAVURMASI




pazi sapi kavurmasi 1


PAZI SAPI KAVURMASI 


Malzeme

3 yemek kaşığı sıvı yağ 

2 demet pazı sapı küçük doğranmış

3 orta boy kuru soğan küçük doğanmış 

1 tatlı kaşığı tepeleme acı biber ve domates salçası 

bol karabiber ve kırmızı pul biber

Üzeri için : Sarımsaklı yoğurt

Tereyağında yakılmış toz acı kırmızı biber

Yapılışı

Tavada yağ ısınınca soğanları katıp yumaşıncaya kadar kavuralım. 

Karabiber ve tuz katıp kavurmaya devam edelim.

Pazı saplarını katıp kavurmaya devam edelim. 

Pazı sapları yumuşayınca salça karışımını katalım kokusu çıkana kadar kavuralım. 

Pul biberi ekleyip biraz daha kavurup ocaktan alalım. 

Servis zamanı sarımsaklı yoğurt döküp üzerine kızdırılmış yağlı pul biber dökelim. 

Afiyet Şeker olsun...


pazi sapi kavurmasi 2


Hayırlı cumalar ... Geçenlerdi sevgili blogcanım Prensesim Emelim nefis bir pazı sarma yapmış görüntü pamuk lup lup yutluk:) bende yapayım dedim şöyle miss gibi ama  işten güçten  bir türlü yapamadım pazıyı aldım pazı bana bakıyor ben pazıya :))  o gün sevgili Özlemcim oturmaya bana geldi hemen pazılı börek yaptım yaparken arkadaş pazı saplarını atmaya kalktı aman dedim en kıymetli yeri Hıdırellez sofrasının vazgeçilmezi Pazı Sapı Kavurması dedim yaptık tadına doyamadı. Aman aman kıyılırda atılırmı o canım pazının sapı daha bir çok çeşidi var iyi aklıma geldi yapıp yayınlarım... 


Emelelim bu durumda pazı sarması güme gitti :)) daha yapmadım:) yaprak dolma yaptım o daha kolay geliyor :)


sizler o nefis Pazı Sarmasını sayfasında ziyaret için linkin üzerine tıkk tıkkk....  http://eymininmutfagindan.blogspot.com.tr/2014/01/kymal-paz-sarma.html






Sevgilerimle


Banu Altun


pazi sapi kavurmasi 3



pazi sapi kavurmasi 4



pazi sapi kavurmasi 5



pazi sapi kavurmasi 6



pazi sapi kavurmasi 7


Nefis pazılı bol soğan karabiberli börecikten görüntüler....


pazi sapi kavurmasi 8



pazi sapi kavurmasi 9



pazi sapi kavurmasi 10



pazi sapi kavurmasi 11



pazi sapi kavurmasi 12








No comments:

Post a Comment